2018년 5월 27일 일요일

생물의 다양성 과제 레포트

생물의 다양성 과제 레포트
생물의 다양성 과제 레포트.hwp


본문
A bag of chips I bought recently in England had some bad news printed on the back.
내가 최근 영국에서 산 감자칩 한봉지는 뒷면에 좋지않은 소식이 인쇄되어있었다.
First, the chips had 14 g of fat.
첫째로 그 칩은 14g의 지방을 함유하고 있었다.
Worse, they had caused 75 g of carbon to be released into the atmosphere.
설상가상, 그 칩은 대기에 방출될 75g의 탄소를 함유하고 있었다.
That bag called my attention to my carbon footprint: those 75 g, added to the 2.3 million from the plane I took there and back, plus the total of all the carbon impacts - the emissions into the air that contribute to global warming - of everything else I do and buy.
그 봉지는 내가 아는 탄소이력에 대해 상기시켰다. : 내가 영국까지 비행기로 2.3million를 오고 가는데서 나온 75g은 내가 아무거나 하고 살수 있는 모든 탄소영향의 총량에 추가됐다. (공기중으로의 방출량은 지구온난화에 기여한다.)
Footprint math uses life-cycle assessment, or LCA, which calculates the amount of carbon released over the entire life history of those chips, from planting the potatoes to tossing the empty bag into the trash.

하고 싶은 말
좀 더 업그레이드하여 자료를 보완하여,
과제물을 꼼꼼하게 정성을 들어 작성했습니다.

위 자료 요약정리 잘되어 있으니 잘 참고하시어
학업에 나날이 발전이 있기를 기원합니다 ^^
구입자 분의 앞날에 항상 무궁한 발전과 행복과 행운이 깃들기를 홧팅

키워드
과제, 레포트, 다양성, 생물

댓글 없음:

댓글 쓰기