대구 도시 브랜드 가치 분석 (영문).pptx |
목차 1. Introduction 2. Problem Analysis 3. 7A Approach 4. Q&A 본문 Brand can have dimensions that differentiate it in some way from other products designed to satisfy the same need. Destination Brand is a way to communicate a destination's unique identity to visitors; a means of differentiating a destination from its competitors; a uniform "look" that all destination partner can consistently use; and a symbol, name, term or design, or combination of these elements. (중략) By analyzing image, differentiation, awareness, attraction that Daegu has, we find out strategy and problem. After all, we could launch new brand reflecting that Daegu has brand identity. 키워드 대구, 광역시, 출처, 가치, 대구광역시, 브랜드 |
2016년 9월 25일 일요일
대구 도시 브랜드 가치 분석 (영문)
대구 도시 브랜드 가치 분석 (영문)
피드 구독하기:
댓글 (Atom)
댓글 없음:
댓글 쓰기